KOREA BUDGET TRAVEL memberi perkhidmatan yang berbaloi untuk sesiapa yang ingin melancong ke Korea. Lawatilah page KOREA BUDGET TRAVEL untuk mendapatkan informasi lanjut budget trip ini. Boleh juga email ke hanziskandar@yahoo.com / hanziskandar@hotmail.com

Sunday, April 29, 2012

Le Tour De Morib


Le tour de Morib!! wah... bunyinye mcm Le tour De Langkawi lak... tour ni kat Banting pusing hampir seluruh daerah banting dianjurkan oleh Adun Morib. Semua peserta berkumpul di IPD Kuala Langat. Perjalanan dari rumah Meru ke Kuala Langat boleh tahan jauh gak dekat sejam lebih ke atau aku x tau jalan shorcut lain..

  


Memang meriah dan ramai betol peserta yang turut serta , dikatakan 1500 peserta, perkarangan IPD mmg padat , selepas ucapan dalam pukul 8:30++ peserta di lepaskan mengayuh ke seri putra x silap aku.. (aku pon x ingat nama taman tu), kiranya follow VVIP , dan lepas tu baru kayuhan sebenar bermula. Time ni la jalan raya mula sesak dengan pengayuh2 tegar.


"Suasana yang penuh sesak di perkarangan IPD Kuala Langat"








Lebih kurang 36km jarak kayuhan untuk Le tour de Morib, sumanya laluan on road. Seronok dapat mengelilingi Kuala Langat melihat kawasan persekitaran kampung , time ni la dapat pusing.








" antara nombor aku yang tak pernah bertuah... =( "

" Raja dan Ratu Golek Menggolek"

" Cendol Banting"


AMARAN KERAS ! TIDAK SESUAI UNTUK DITONTON OLEH WANITA HAMIL... :p




By ShaRil rOutH WelLinG with 7 comments

7 comments:

Post a Comment

EVENT

Popular Posts

    • Popular
    • Categories
    • Archives