KOREA BUDGET TRAVEL memberi perkhidmatan yang berbaloi untuk sesiapa yang ingin melancong ke Korea. Lawatilah page KOREA BUDGET TRAVEL untuk mendapatkan informasi lanjut budget trip ini. Boleh juga email ke hanziskandar@yahoo.com / hanziskandar@hotmail.com

Saturday, April 21, 2012

Jamboree Putrajaya




21hb April di putrajaya diadakan jamboree , seawal 4:00 pagi aku dah bangun , mandi pastu sarapan lepas tu menunggu waktu subuh dan gerak ke Taman Wetland Putrajaya. Aku gerak dari rumah pukul 6: 10 a.m (subuh kan dh awal time ni..=) ) Tepat pukul 6:45 aku dah sampai kt taman Wetland yang berdekatan Pusat Rekreasi Air tapi rupanye kena pergi kat area Taman Wetland yang pintu masuknye ada pintu gerbang, terpaksa berpusing mencari lebih dekat 1/2 jam. Akhirnya sampai jugak rupanye dari Pusat Rekreasi Air tu ke depan sikit lagi dah boleh Taman Wetland, walaupun aku penah masuk situ tapi tak dpt jumpa gak dengan cepat .

Sesampai je nasib baik ada parking lagi, aku parking keta dan terus gi ke kaunter pendaftaran amik no. Sedikit demi sedikit orang datang, ramai yang datang dan memang meriah, yang joinye pon suma otai2 basikal. Layan.....





 "Gaya bakal juara veteren"


Pukul 9:00 pagi acara kayuhan pon bermula, masing2 semangat untuk kayuh ...tua ,muda, laki, budak2 pompuan masing2 mengenjoykan diri.

" Otai-otai KEV cyling club , harapan yang dibawa khas dr Kapar
"


Lebih kurang 30km jarak kayuhan , boleh kata 50 - 50 off road dan on road laluannye tp sayang aku x sempat amik gambar, dalam pikiran nak cepat sampai secepat yang mungkin dan rilek sebelum kaki aku krem.  Apa pon  mmg fun walaupon aku jatuh terpelanting waktu turun bukit terlanggar budak pompuan kat depan sebabnye dier tak dapat kawal basikalnye. (-_-)**

 "Masing-masing berebut2 makanan"





"Bakal juara sikit masa nanti.. heheheheh"




By ShaRil rOutH WelLinG with 3 comments

3 comments:

Selebihnya boleh tengok dekat page cycling malaysian magazine

http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150796359137700.426782.115363417699&type=1

Post a Comment

EVENT

Popular Posts

    • Popular
    • Categories
    • Archives