KOREA BUDGET TRAVEL memberi perkhidmatan yang berbaloi untuk sesiapa yang ingin melancong ke Korea. Lawatilah page KOREA BUDGET TRAVEL untuk mendapatkan informasi lanjut budget trip ini. Boleh juga email ke hanziskandar@yahoo.com / hanziskandar@hotmail.com

Sunday, April 15, 2012

Golek-Golek di Nilai (Off Road)




Pagi 15hb April 2012, aku follow geng HP3 di Nilai kayuh offroad. Kitorg suma start berkumpul pada pukul 7:30 pagi di  Desa Casuarina, Nilai area Nilai Spring Height. Seramai lebih kurang 15 orang yang datang memeriahkan majlis. Ada yang dah berkali2 dan ada yang first time masuk off road ni mcm aku. =p.








Lepas dah cukup korum kitorg pon mulakan kayuhan menuju ke ....., aku tak pasti area mana sbb aku tak berapa familiar ngn Nilai walaopon aku penah dok Nilai setahun sebelum ni. Tapi kalo dah nama tempat kumpul Desa Casuarina maknanya Jalan Casuarina la.. dan start masuk off road . Time ni la cabaran , kesempotan bermula walaupn x sampai separoh jalan. hehehe





"Tolak bang, jangan x tolak"







"Lepas satu bukit tambah satu bukit lagi dan tambah, tambah, tambah"




Walaupon dah sampai sini, aku tak sure dah area mana dah ni. Apa pon redah je dan kita enjoy kayuh. Masing2 bertungkus lumus mengayuh di bawah panas terik.








Total jarak dalam 20km, nampak mcm pendek je jarak tp hakikatnya ...... Apa pon terima kasih kepada geng2 HP3 yang bawa kami jalan-jalan hari ni. Memang puas seperti biasa.

 



"Otai-otai serdang dan Nilai"

VIDEO : AMARAN BAGI YANG ADA SAKIT JANTUNG JANGAN NONTON.

By ShaRil rOutH WelLinG with 5 comments

5 comments:

Post a Comment

EVENT

Popular Posts

    • Popular
    • Categories
    • Archives