KOREA BUDGET TRAVEL memberi perkhidmatan yang berbaloi untuk sesiapa yang ingin melancong ke Korea. Lawatilah page KOREA BUDGET TRAVEL untuk mendapatkan informasi lanjut budget trip ini. Boleh juga email ke hanziskandar@yahoo.com / hanziskandar@hotmail.com

Sunday, April 8, 2012

Kayuhan dari Dataran Shah Alam --> Subang --> Dataran Shah alam

  
-: PHOTOS CREDIT TO Bro Din :-


 Night ride yg pertama kali aku join ngn geng kayuhbeb. Kitorg Starting dr Dataran Shah Alam , member2 yang follow ada la dalam 14-15 orang x silap aku. Suma otai2 kira aku je newbie...hehehehe dan masing2 mmg friendly.



Sebaik suma orang dah sampai lebih kurang pukul 9:30 pm start kayuh dari dataran shah alam menuju ke federal highway nak ke subang.  Dari sini kitorang menuju ke Subang Airport melalui lebuhraya Guthrie dan sebagai newbie aku la yang paling lambat. =p, sorry guys terpaksa menunggu. Lepas tu sambung menuju ke Kampung Melayu Subang. Lepak2 minum2 kat kedai mamak dalam 20 minit cmtu then sambung balik menuju ke Dataran Shah Alam.





 Jarak kayuh adalam dalam 45km pergi balik boleh tahan bg aku yg baru ni dan kalo aku pegi sendiri konfem aku x berapa ingat. Pada awalnya mcm dah nak patah balik tp sbbkan dorg yg betol2 prihatin aku rasa secure dan enjoy berkayuh.. hehehehe... mmg having fun. =)

By ShaRil rOutH WelLinG with 4 comments

4 comments:

Post a Comment

EVENT

Popular Posts

    • Popular
    • Categories
    • Archives