KOREA BUDGET TRAVEL memberi perkhidmatan yang berbaloi untuk sesiapa yang ingin melancong ke Korea. Lawatilah page KOREA BUDGET TRAVEL untuk mendapatkan informasi lanjut budget trip ini. Boleh juga email ke hanziskandar@yahoo.com / hanziskandar@hotmail.com

Sunday, March 25, 2012

On Road at NILAI


Seperti yang aku jangka Nilai mmg kawasan yang selesa untuk kayuh especially waktu pagi, dengan keadaan yang tidak sesak untuk kayuh on road mmg tenang berbanding Klang . Hari Sabtu 24 Mac 2012, aku saja nak amik angin baru kayuh kat Nilai sebab asyik kayuh kat Dragon Back Puncak Alam je rasa bosan kadang-kadang. So pegi la ke Nilai tempat keje lama sebelum ni. Sepanjang 25 km aku mengayuh dengan member aku kat Nilai ni.

Aku mengayuh dari Taman Semarak menuju ke Nilai 1 yang menuju ke tol Nilai tu tapi x masuk highway la.. pastu menuju ke Majlis Perbandaran Nilai yang dekat dengan kolej UIA & Masjid pastu menuju ke Tasik, lepak2 jap then menuju keluar balik ke INTI ke Chempaka dan ke Semarak.Yang mengganggu adalah anjing-anjing jalanan yang cuba mengejar . hehehehehe....


By ShaRil rOutH WelLinG with 3 comments

EVENT

Popular Posts

    • Popular
    • Categories
    • Archives