KOREA BUDGET TRAVEL memberi perkhidmatan yang berbaloi untuk sesiapa yang ingin melancong ke Korea. Lawatilah page KOREA BUDGET TRAVEL untuk mendapatkan informasi lanjut budget trip ini. Boleh juga email ke hanziskandar@yahoo.com / hanziskandar@hotmail.com

Wednesday, December 15, 2010

Restoren Suriya Tomyam, Nilai

Ini kt Suriya Tomyam kat area Taman Semarak Nilai, kalo nama kedai pn dah Suriya Tomyam tentunye yang jd tarikan tomyamnye, Tomyam nye agak pekat kuahnye tp korg akan rasa nak hirup berkali2 tp itu bg aku sbnrnye tak tau la cmna taste korg sbb aku ni gila tomyam, nak kata sedap bg aku.. hmmmm.... susah nak ckp cuma jarang aku makan tomyam yang jenis pekat2 kuahnye.

Tp yg aku paling aku suka kt sini air buahnye, rasa fresh giler esp Karot susu yang aku selalu dok order. Makanan2 lain, kalo ikot lidah aku



By ShaRil rOutH WelLinG with 6 comments

6 comments:

Post a Comment

EVENT

Popular Posts

    • Popular
    • Categories
    • Archives