KOREA BUDGET TRAVEL memberi perkhidmatan yang berbaloi untuk sesiapa yang ingin melancong ke Korea. Lawatilah page KOREA BUDGET TRAVEL untuk mendapatkan informasi lanjut budget trip ini. Boleh juga email ke hanziskandar@yahoo.com / hanziskandar@hotmail.com

Friday, November 19, 2010

Pantai Remis, Kuala Selangor


Angin sepoi2 bahasa berdepankan pemandangan laut adalah tempat yg terbaik dituju untuk meneglakkan dr kesibukan dan kerimasan gaya hidup di bandar. Berjalan2 sepanjang pantai dan mengutip kerang atau membuat pelbagai aktiviti lain yg boleh dilakukan di Pantai Remis ini.

Pantai Remis ini terletak tidak jauh dr bandar Kuala Selangor lebih kurg 20 KM dan trip yg paling mudah untuk one day trip. Dengan kedai makan dan souvenior yg buka pada hunjung minggu dan hari cuti biasa terdapat banyak perkara yg menyeronokkan boleh dibuat di Pantai Remis ini. Kebanyakkan aktiviti yg menjadi lazimnye ialah memancing ramai org sekitar sini dan dr luar bandar, melempiaskan nafsu memancing kat Pantai Remis ni.






Bagi mereka yang nak beli ikan, udang, ketam, kerang yang segar lagi fresh banyak gerai2 yang menjual suma tu. Mmg terbaek dan fresh, terutama kerangnye.. besar2.... korg masak la apa korg nak masak ngn natang2 tu.





Kebanyakkan keluarga yang datang ke sini lebih untuk beristirehat sambil berpiknik dengan anak2, saudara mara, cucu2, cicit, moyang2, atok2, nenek2.... kalo rasa x nak membazirkan masa bawa la layang kat sini, angin sini ... fuh... sekali campakkan layang2 terus terbang tinggi di angkasa. Kalo bg mereka yang rasa kaya tu, kalo ada yatch boleh gak bawa sini dan rasa miskin tu bawa pelampong corak2 katak2 dh ok dh tu..









Directions


View Larger Map

By ShaRil rOutH WelLinG with 7 comments

7 comments:

Post a Comment

EVENT

Popular Posts

    • Popular
    • Categories
    • Archives