KOREA BUDGET TRAVEL memberi perkhidmatan yang berbaloi untuk sesiapa yang ingin melancong ke Korea. Lawatilah page KOREA BUDGET TRAVEL untuk mendapatkan informasi lanjut budget trip ini. Boleh juga email ke hanziskandar@yahoo.com / hanziskandar@hotmail.com

Monday, August 16, 2010

Chop N Steak , Steak House Kg Baru


Kalau tak sebab nak farewell Munzir aku tak tau pulak ada Restoren Steak kat area Kg Baru ni. Selama aku ulang alik rumah atuk aku kat Kg Baru ni la first time aku try steak sini.


Bagi aku la Makanannye baik Steak ke Fish & chip ke, Chicken Chop berbaloi sebabnye portion nampak besar dan harganye tak de la mahal, kira standar biasa je. Mampu milik la kiranye.... Dari Servis tu mungkin lambat sikit sebab ramai orang datang sini , aku rasa kalo nak datang ramai2 memang kena tempah awal2 , kalo tak bye-bye la.


By ShaRil rOutH WelLinG with 7 comments

7 comments:

Post a Comment

EVENT

Popular Posts

    • Popular
    • Categories
    • Archives